Så, idag har jag varit kär!

Han kom och satte sig bredvid mig, log med hela ansiktet och fångade min blick i ett laddat ögonblick. Jag tittade blygt ner då passionen blossade upp inom mig och situationen var för elektrisk för att jag skulle kunna fortsätta se in i hans ögon. Han tog då ömt min haka och vände upp mitt ansikte igen och sa med mjuk röst: " Du är så fin, det har jag tyckt sedan första gången jag såg dig. Får jag kyssa dig?" Stumt nickade jag och hans mun närmade sig sakta, samtidigt som mina ögon förlorade sig in i hans. Jag fick nästan en stöt när våra läppar möttes och han kysste mig ömt men ändå passionerat. Hans fingrar vandrade upp i mitt hår och jag rös av välbehag och kärlek.

Då vaknade jag av att haglet slog mot plåttaket utanför, det var en dröm. Jag ville nästan svära högt för mig själv, men jag gjorde det inte. Jag blir alltid kär i personen som finns i mina drömmar, idag likaså. Så, idag har jag varit kär! Troligen håller det inte i sig till morgondagen...


Kommentarer
Postat av: tiger

Ajajaj. Livet e surt ibland! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback