Orealistisk rädsla, go away!

Imorgon smäller det, mitt nya träningsliv börjar och det med gruppträning. Att träna i grupp är en skräck för mig, men jag ska gå emot mina rädslor och bli starkare genom det. Jag bygger upp skräckscenarior i min hjärna över morgondagen. Som att jag ska ramla och få stången över mig, så att alla skrattar. Samtliga tankar handlar om att alla ska kolla på mig och skratta. Orealistisk rädsla, go away! Nu ska jag försöka sova trots att jag sovit tre timmar i soffan ikväll, kommer inte bli så lätt...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, jag lider med dig... Men tänk på vad du är snäll med din kropp som gör det! Heja heja! (Och du: Av inlöägget fattade jag det som att det var Body Pump du skulle på...? Jag HATAR Pump... Så det är helt ok om du inte tyckte det var skoj, haha.) Stödkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback