Jag heter Rebecca Johansson

Flisan har gett mig ännu en liten lista, jag lyder och ler.

Gör som följande:
Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad= senaste bussbesöket
Ålder = mammas ålder
Yrke = pappas yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssande på

Jag heter Rebecca Johansson och bor i Lugnvik Jag är 48 år och jobbar inom dagdriveri på andra sidan, jag älskar glasspinnar. Jag har turkos hår och denimfärgade ögon och har inga barn. Jag älskar att lyssna på RixFM och schlager och min idol är Governor Andy.

Och jag utmanar alla som vill bli utmanade, annars skit i det!

Kommentarer
Postat av: tiger

Jag gör denna, okej? Den där med bilderna förstod jag inte!!!! :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback