Insett att jag inte gillar barn

Helgen har spenderats på jobbet, varvat med lite krogbesök, dansande och dylikt. I mitt yrkesliv har jag insett att jag inte gillar barn så extremt mycket, jag får ta del av de negativa sidorna när jag jobbar i en kassa, omgiven av godis och glass. 80 % av alla barn som kommer in på jobbet gnäller, tjatar, gråter, surar och är allmänt störiga. Att ordet mamma kan dras ut på vokalerna till all oändlighet och att rösten kan ha en sådan gnällig ton, helt otroligt. Kommer jag någonsin orka med ett eget barn? Eller kan man vaccinera dem mot gnäll och tjat?
I mitt privatliv har jag insett att jag inte kommer träffa någon man den närmaste tiden, jag har så att säga gett upp. Han får komma och knacka på dörren, annars får det vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback