En blandning mellan Jonas Gardell och en dvärg

Ikväll ska min vän på date, med en man som hon mött på internet. Vi har spenderat dagen med att vara uppspelta båda två, jag likaväl som hon. Efter hennes tidigare erfarenhet av män från detta forum så var hon förståeligt oroad. Den förra mannen var löjeväckande lik en blandning mellan Jonas Gardell och en dvärg och hade en skjorta som var svår att bevittna utan att brista ut i gråt eller gapskratt. Jag har även lovat att om det blir tyst och stelt så kan hon ringa mig, trycka igång högtalaren på telefonen och låta mig sjunga en visa. Jag funderar starkt på att träna in: Björn Rosenströms alster 'Lurad'. Men jag tror på denna man, jag tror på kemi dem emellan.
För övrigt vill hon hälsa att hon är grym och aldrig någonsin, never ever, blivit dumpad! *slut på hälsning*

Kommentarer
Postat av: Werner

VEM är HON?? Sjukt nyfiken blev jag nu... men jag kan ju bara gissa hihihi

2007-09-11 @ 23:14:19
Postat av: lellelii

Haha JAG VEEET! Det som händer i Ösd stannar i Ösd när vänner flyttar utanför gränserna, det är sen gammalt Werner :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback