Börja slösa med den kärlek som vi har.

Imorse dog två unga killar i en bilolycka inte långt härifrån, en av dem var en vän till min syster. Den tredje som var med i bilen lever, men ligger på sjukhus. Det påminner mig om hur skört livet är, hur fort det kan vara över och hur mycket vi ska ta vara på varandra och oss själva. Jag har varit uppfylld av en sorg hela dagen och tårarna ligger nära till hands. Det är dags att vi alla är glada för det vi har, för våra vänner som vi ibland tar för givna, våra familjer som vi tror alltid ska finnas där och börja slösa med den kärlek som vi har.
Jag tänker på anhöriga och vänner med en smärta inom mig, så fort vi kan mista det vi tar för givet...

R.I.P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stödkram

Postat av: Siss

Det man aldrig tror händer i verkligheten.... Helt sjukt... Jag älskar dig...

2007-09-24 @ 00:59:27
URL: http://beckan85.blogg.se
Postat av: Elin

Ja jag håller med har legat och tänkt på det hela natten,när vi var där och tände ljus och lämnade blommor tänkte jag bara på om det hade varit ens egen syster eller bror. Huvva!Man kan inte säga det för många
gånger.
JAG ÄLSKAR DIG!

2007-09-24 @ 16:29:35
Postat av: tiger

tankar åt ditt håll! vet hur det känns. du har helt rätt i det du skriver!!!

2007-09-27 @ 19:04:12
URL: http://nummerett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback