Bedöm själva, vilket av dessa är det?

Jag har tidigare delgett er att jag är medlem på internetdating-sidor, vilket har legat ganska vilande från min sida. Men häromdagen bestämde jag mig för att uppdatera lite med ett nytt kort, vilket då ska godkännas av administrationen. Idag fick jag ett blankt nej, min bild får inte visas på sidan.

Anledningarna KAN vara följande:
* Att din bild är för explicit för att passa in på X
* Att det finns rimliga skäl för oss att tro att bilden är copyright-skyddad eller varumärkesskyddad
* Att ditt ansikte inte syns tillräckligt på bilden
* Att flera personer syns på bilden och att en besökare därmed inte kan avgöra vem som är du
* Att din bild inte föreställer dig utan t.ex ditt husdjur , en solnedgång eller en bil

Hmm, bedöm själva, vilket av dessa är det? För jag har ingen aning...

image172

Kommentarer
Postat av: tiger

haha.. jaadu? visste du inte att man inte fick ladda upp en bild på en bil, liksom? ;) ärligt, vad sysslar de med? ser ut som ett rätt solklart foto på dig!? :-P

Postat av: siss

VA?? Jag ei chock... Fattar inget.. Muppar! Puss

2007-09-27 @ 19:09:30
URL: http://beckan85.blogg.se
Postat av: Lelle

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Precis min humor!
Jag satsar på att bilden föreställer ett husdjur!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2007-09-27 @ 19:47:02
URL: http://lellelii.blogg.se
Postat av: Kubiken

ja me Husdjur = ) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA

2007-09-28 @ 13:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback