Snabeln släpat i marken

Jag har dålig inspiration kring bloggen för tillfället. I morgon åker jag till huvudstaden, till min kära syster, och stannar där ett tag, sen borde min inspiration återkomma. Träffade min andra syster ikväll, som åkt över till grannlandet för att pröva lyckan där istället. Hon berätta om det aktuella läget, om vilka jobb hon sökt och vilka hon fått. Ett jobb som hon inte fick var ett jobb som elefant, godisutdelande sådan. Orsaken till detta var hennes kroppslängd. Med hennes längd så hade snabeln släpat i marken. Det var förmodligen den roligaste anledningen till varför någon inte fått ett jobb jag hört, någonsin!

Kommentarer
Postat av: beckan

Haha. hon e grym våran syster.. eller vi e grymast alla tre... ses snart... :=)

Postat av: Jenny

Hahahahahaha! Då är man inte så lång. Eller så är det snabeln som är lång... :D

2007-10-09 @ 16:47:49
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Jenny

Och så saknar jag dina inlägg nu när du är borta. Det får du se till att väga upp när du kommer tebax! :D Kramar o hoppas du har det bra i Estockholmo!

2007-10-10 @ 23:11:57
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Jenny

Och nu har du varit borta ALLDELES för länge... *grrr*

2007-10-14 @ 21:54:49
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Bengan

Kom igen nu Sara!! jag saknar dina inlägg!!! snälla nåt litet kan du väl berätta om livet?

Kram
Bengan

2007-10-15 @ 08:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback