Detta är min nya kärlek

Idag hände det! Telefonen som jag suttit hemma och dreglat över på internet, som kom ut i butikerna för någon vecka sedan, är min! Jag gick beslutsamt in i butiken och tecknade ett abonnemang, fick telefonen i min hand och är nu ännu mer förälskad. Mitt ansikte blossar, jag fnittrar tonårsaktigt och mitt leende verkar inte kunna försvinna. Efter inköp och uppstart av telefonen kunde jag inte släppa den utan gick med den i min hand hela eftermiddagen och visade stolt upp den för människor jag mötte på stan. Som om det var mitt barn. Jag vet, jag är störd och en materialist ut i fingerspetsarna.

Detta är min nya kärlek

image174

Kommentarer
Postat av: lelle

Den är fullständigt grym! Men jag gillar inte knappsatsen! Är den så oskön som den ser ut?

Postat av: tiger

Åh. nu blev jag avis.

2007-11-01 @ 23:31:32
URL: http://nummerett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback