Antal ragg i tunnelbanan: 1

Ledsen för min långa frånvaro, men en veckas flykt från mitt liv, min stad och min blogg var vad jag behövde. Även fast jag gärna fortsatt att fly ett tag till. Erkännas ska att jag inte ville åka hem imorse.
Jag nöjer mig med en liten sammanfattning av en otrolig vecka tillsammans med min fantastiska syster.

Antal förvirrade promenader i storstaden utan koll: 2
Antal bussresor till fel destination på grund av fel buss: 1
Antal ragg i tunnelbanan: 1
Antal människor som frågat om jag kommer från ett annat land: 1
Antal snygga män att spana på: uppskattningsvis över 1000
Antal män som dansat nära mig på dansgolvet i syfte att få mig i säng: ca 15
Antal bussresor till fel destination på grund av alkohol och sömn: 1
Antal resor i limousine: 1
Antal tågresor med en 16årig slemhostande äcklig tjej: 1
Antal stunder då jag inser hur mycket jag älskar min familj: mängder

Ja, det var lite kort om min vecka, mer kommer nog senare. Nu är klockan återigen för mycket och jag borde sova för länge sedan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Yey! Välkommen tebax!! :D Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback