"Oj, jag har inget mindre"

I två dagar har jag åter fått njuta av ett arbetande liv istället för det studerande som annars råder. Jag har än en gång hunnit bli less på alla kunder som ber om en vinstlott, den tusende gången är det inte längre roligt. Jag har diskuterat blåsten, kylan och den försvunna flickan Madeleine tills mina öron blöder av tristess. Alla som betalar med en femhundring och påstår: "Oj, jag har inget mindre", trots att jag ser en tjuga glimta, har jag suckat åt i mitt inre. En man har dreglat på min nakna arm, jag har skrikit till åt min egen spegelbild i brödskåpet (jag trodde faktiskt att det var någon annan). I övrigt har jag njutit av lite falsk vänlighet, lite ytlighet....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha! :D Jag har också blivit rädd för min egen spegelbild i helgen! När hissen där jag städar trappor kom till min våning tittade jag in i den, och såg min spegelbild i spegeln. Blev skiträd....
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback