Mycket bra avslutning på en rolig vecka

Ibland är det som att vissa människor kan läsa tankar. En söndagskväll efter städning och annat nyttigt så blev jag bortbjuden, på vad jag trodde skulle bli en chips-kväll men visade sig vara så mycket bättre. Lelle hade ställt sig och anordnat nachos, med supergod köttfärs, grönsaker och en makalös guacamole. Jag tror jag åt mer än vad som är möjligt. Sedan förflyttade vi oss till soffan där det blev skratt åt Parlamentet och vår lilla Björn Gustafsson, som vi båda är lite en aning förtjusta i. Halva "Sagan om ringen" hann vi med innan jag gick hem och värdinnan kröp till sängs. En mycket bra avslutning på en rolig vecka. Tack Lelle, för ditt fina arrangemang med nachos och sällskap!

Kommentarer
Postat av: Lelle

Sluta, du gör mig generad .... fniss..
Vi hänger väl snart igen va? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback