Minimala ängla-stringtrosor

För några år sedan bestod i stort sett hela min underklädesgarderob av stringtrosor, i alla färger och material. Jag vill minnas att jag till och med ägde ett par ängel-stringtrosor, med silverglitter och fjuniga vingar på baksidan. Självklart en present, men ändock. Stringtrose-perioden i mitt liv varade endast tills jag upptäckte de fantastiskt sköna och fräscha hipstersmodeller som marknaden producerade. Nu består min underklädeslåda mest av dessa. Tills den dagen, då jag på grund av oförklarlig lathet inte tvättat på länge, och jag är utan dessa sköna och bekväma trosor. Då måste jag med sammanbiten min iklä mig en liten, inträngande skapelse ofta i obekväma material. Vill dock meddela att jag inte längre är ägare av dessa minimala ängla-stringtrosor, de är nu i troshimlen...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hörrö Sara... :D Från änglar i röven till kattungar:
Nu när du ska flytta kanske du flyttar till nåt större så du kan ha en eller två kissekatter...? *visslar lite oförstående och menande...*
;)
Jag älskar också hipstersmodellen by the way.
Kram!

Postat av: Kristina

alla mina stringtrosor bor numera i troshimlen...men jag saknar dom i bland när jag inte har tvättat på länge =)
Ja ta bussen hit någon kväll och prata skit!!
Kram!

2007-11-22 @ 22:35:05
URL: http://liam07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback