Kungen Winnerbäck

I onsdags kväll fick jag den stora förmånen att se Lars Mattias Winnerbäck uppträda här i Östersund, på sporthallen. Jag hade förberett med skor som går att stå i, papper att torka tårarna med och ett varmt hjärta. Men ingenting räckte, det var allt och mycket mer. Han tog mig med storm, som alltid, och en djupare kärleksrelation uppträdde från mitt håll i alla fall. När publiken skrålade till "Kom änglar", då trodde jag att min själ skulle brista av en enorm känsla... Lite suddiga och diffusa bilder kan jag bjuda på.

        

Jag älskar Lasse, jag älskar Lasse (som det så fint skanderades i sportslig anda med klappar till)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmm, efter en sån där rescension måste jag kanske börja lyssna på Winnerbäcken... :)
Kram och hoppas du får en trevlig helg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback