En slapparkväll med Lelle, rekommenderas starkt.

Den korta tid som var kvar av söndagen spenderade jag på ett utmärkt sätt. FIck besök av en "gravallvarlig" Lelle som efter moget övervägande insåg att hennes lägenhet är mer lämpad för umgänge än min. Vi parkerade oss snabbt i hennes soffa, i liggande ställning. Kommenterade en hel del roliga detaljer på Fem myror är fler än fyra elefanter, skrattade och pratade "skämslåtar". Det blev en utmärkt avslutning på veckan, precis vad jag behövde. En slapparkväll med Lelle, rekommenderas starkt.

Sedan måste jag visa upp den fantastiska makapär jag inhandlade igår: En citrusskalare

image178

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, jag måste skriva ett litet inlägg om min fina skalare, den är så SÖT! Håll utkik!
Kram

Postat av: Kristina

WoW!! vart har du köpt den?? Puss

2007-11-05 @ 19:15:50
URL: http://liam07.blogg.se
Postat av: Lelle

ÅH! Vilken ordvits! Jag är imponerad till den högsta grad! 3 dar kvar nu!

2007-11-05 @ 22:46:33
URL: http://lellelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback