Som en liten joker i leken

Det mest trista på morgonen är att ingen har uppdaterat sin blogg. Inget nytt under solen, som det sägs. Jag måste snarast skaffa mig fler bloggar att läsa dagligen, vidga mina vyer. Man skulle kunna säga att jag vaknade för tidigt, vilket möjligtvis är den första gången. Jag ska vara på ett jobbigt möte om en timme, och jag är redan omsorgsfullt sminkad, påklädd, inne på min andra kopp kaffe och har svårt att sitta still. Det är endast av ondo att kliva upp för tidigt inför jobbiga saker. Osmart och orutinerat av mig!

Igårkväll så såg jag en film tillsammans med två par, som en liten joker i leken. Jag har dock inga problem med det, jag trivs oftast rätt bra i mitt singelliv och stundtals kärlekslösa liv. Jag har insett att jag har så bra vänner, som uppfyller nästan alla mina behov av närhet, kärlek och tillhörighet.

Nej, kanske ska jag ge mig på en tredje kopp kaffe, och strunta i risken att bli dålig i magen. Höres!

Kommentarer
Postat av: millasmirakel

Ja jag går in varje dag och läser en del bloggar och nu vid kopp 4 så var det nog bara du som hade nåt nytt...så tack för det..ha det..m

2007-05-11 @ 09:56:34
Postat av: Flisan

Meeeennn! Jag vill hem å kramas med mina vänner, du fyller ju år och allt!! men SÅKLART kan jag inte på grund av C-uppsatsen, projektplanen måste lämnas typ NU.....FAN! saknar er så förtvivlat :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback