Jag vill lära mig att leva i det som är bra, utan att söndra!

Människan är en underlig varelse. Så fort saker och ting, som livet, börjar bli för bra så går vi och saboterar för oss själva. Det är som att vi inte kan vara hela utan en skavande känsla av obehag, en stickande smärta inombords. Är det så att vissa av oss inte unnar oss själva lugn och ro, är lugnet ett hot mot oss? Är lyckan och glädjen en så främmande känsla att det känns ångestladdat? Det krävs banne mig mod för att kunna leva i en bra värld, i ett tillfredsställande liv. Jag vill lära mig att leva i det som är bra, utan att söndra!

Kommentarer
Postat av: Martin

Hallå Sara!

Det vänder sig i magen på mig bara av att läsa om en muntlig redovisning framför svarta tavlan, det är definitivt inte heller min bag...hmmm! Ville iallafall tacka din klass för en givande dag. Som det känns nu så känns det helrätt för mig att gå utb. om jag kommer in vill säga. Ha det skitbra//kram Martin på Tradimus

2007-05-03 @ 21:45:16
Postat av: Martin

Hallå Sara!

Det vänder sig i magen på mig bara av att läsa om en muntlig redovisning framför svarta tavlan, det är definitivt inte heller min bag...hmmm! Ville iallafall tacka din klass för en givande dag. Som det känns nu så känns det helrätt för mig att gå utb. om jag kommer in vill säga. Ha det skitbra//kram Martin på Tradimus

2007-05-03 @ 21:46:55
Postat av: Flisan

Ååhh...sweetheart, inte tänka så, du är värd ALLT, jag tror jag måste åka hem och banka lite vett i skallen på dig :-)...och oui..I will be flytta soon I hope, vill ha en trea.
Puss på stjärten

Postat av: Lelle

Ge mig något att ha ångst över, så jag kan få vara lycklig.. nää hur var det nu man skulle leva som normal människa?

2007-05-04 @ 10:13:17
URL: http://lellelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback