Jag luktar grillkorv!

Jag luktar grillkorv! Efter att ha grillat mängder av hamburgare över en eld halva eftermiddagen så luktar jag rök. Mina kläder, min hud och värst av allt, mitt hår. Håret som inte går att undvika, ens om jag ville. Och eftersom jag aldrig är hemma på kvällarna, kommer hem alldeles på tok för sent, så törs jag inte göra något åt det just nu. Min granne skulle förmodligen glatt sätta ett skott i pannan på mig om jag försökte duscha klockan två på natten. Jag äcklas av mig själv och denna hiskeliga stank som ätit sig in i mig och mitt hår... Jag luktar grillkorv!

Kommentarer
Postat av: Bengan

Tjenare Sara min vän! hur är det? jag ha förresten svarat på dina frågor i min blogg... Men nu är det banne mig snart dags för den där fikan va?
Ring mig! 070 6330939
Kram Bengan

2007-05-31 @ 23:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback