Jag är 24,6

Jag var tvungen även jag att göra Vuxentestet för att se hur pass vuxen jag är. Och resultatet blev överraskande för mig då det visar sig att jag är 24,6 enligt testet vilket är rätt passande. Jag var helt övertygad om att jag skulle få en annan ålder. Så jag antar att jag lever enligt måtten, som en blivande 25-åring ska göra.

Jag fick dock en del tips på hur jag ska kunna bli äldre:

- Gå ut på krogen och träffa en partner (jobbar på det)
- Köpa bil  (kommer inte ha råd på många år)
- Köpa hus (läs ovanstående)
- Åka till Kina (även detta är ekonomiskt betingat)
- Anordna vinprovning åt mina vänner (räknas 50kronors-vin-drickning på helgerna?)
- Börja dricka gourmetkaffe (det skulle jag gilla)
- Börja fundera på att bli sambo (no way)

Kommentarer
Postat av: Moa

Ooooups! Haha, jag måste tydligen "tagga ner"... Enligt testet är jag visst 41... :-)
Ha en skön helg du oxå! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback