Idag har jag varit duktig

Idag har jag varit duktig. På två plan. Ett psykiskt, i form av att jag redovisat inför klassen och det kändes helt ok och lyckat, ett fysiskt, då jag har promenerat i 1 timme och 15 minuter. Jag applåderar åt mig själv i min ensamhet. Just nu vill jag bara ha sol och helg, vi har tänkt grilla och spela kubb i helgen vilket jag ser fram emot.

I övrigt arbetar jag med att inte oroa mig för saker som inte hänt, vilket är ett av mina problem. Jag fantiserar om saker som inte har hänt och förutser katastrofer. Jag har nu bestämt mig för att de jobbiga saker som jag har framför mig ska tas på ett naturligt sätt, som de kommer, utan skräckscenarior i bakhuvudet. Det kommer ordna sig, inga problem. Ibland hjälper det att prata högt för sig själv, hur psykiskt labil jag än verkar. 

Nu skulle jag bli våldsamt glad och tacksam för en man som vill duscha med mig, kyssa mig ömt och krypa ner i sängen med mig... Men jag och mig själv är väl inte helt tokigt.  

Kommentarer
Postat av: Pauline

*Klappar händerna* :D

Postat av: Siss

Ingen e mer stolt an mig :=) Trana pa och jobba pa med skola, snart e de sommar och din alskade syster e hemma o lever rovare for att fordriva dina dagar... Ahhh, vad jag langtar tills vi ses.. .Saknar dig massor massor.. .O du.. .Du fyller snart ar... o jag vill att du har ditt kalas nar jag kommer hem.. :=/ Jag vill oxa vara med o fira din stora dag... Da kan du fa pressent.. Pusssssas

2007-05-11 @ 14:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback