Från början var det tårta, saft, ballonger

Igår firade jag min födelsedag, min tjugofemte för att vara mer exakt. Från början var det tårta, saft, ballonger och annat som tillhör ett födelsedagskalas, den enda skillnaden var min åldersångest som kröp på mig stundtals. Jag fick sms, telefonsamtal (till och med från Thailand) och människor gratulerade via internet. Efter det så skulle jag tydligen till en vän, varför fick jag aldrig riktigt klart för mig, men vännerna var oerhört övetalande. När jag väl kommer dit så är de alla där och skriker "surprise", kastar serpentiner och kramar mig. Överraskningen blev total och jag blev oerhört rörd, ännu mera gråtmild blev jag när jag visades in i köket och de har dukat ett vackert bord och förberett en trerättersmiddag. Jag kände mig älskad, lycklig och uppmärksammad!

Så här såg bordet ut

image13

Och så här glad var jag

image17



Efter avslutad middag och lite fest så gick vi ut på lokal och där kommer nästa gäng och bjuder mig på öl och present. Det var ännu en överraskning och jag är så nöjd med min dag.
Tack till alla som lade ner tid på att uppmärksamma min 25-årsdag...


Kommentarer
Postat av: Per

Asså... Du såg ju inte så jätteglad ut...

2007-05-21 @ 00:25:47
Postat av: Flisan

Åhhh....najs...grattis i efterskott!! (förlåt, jag förtjänar ett nackskott, jag vet)
hurra hurra hurra
Ps, 2:a Maj kommer jag hem :-)

Postat av: Werner


Forlat tror bara det ar jag som inte gratulerat dig an, men jag har uppmarksammat det, tro inget annat! Sa STORT grattis till dig och ett nackskott till mig! :) Puss och Kram fran Werner

2007-05-21 @ 15:50:03
Postat av: Fantasia

Grattis i efterskott på din 25-års dag!!!

2007-05-22 @ 11:24:22
URL: http://blogg.passagen.se/menageatrois
Postat av: Fantasia

Grattis i efterskott på din 25-års dag!!!

2007-05-22 @ 11:24:23
URL: http://blogg.passagen.se/menageatrois

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback