Det var tider det!

Minnesbild 1
Lellelii har som vanligt inspirerat mig och härmed kopierar jag hennes koncept med minnesbilder.

image11

Året är 2005, sommaren har just börjat och jag har införskaffat min första digitalkamera.
Jag och min syster upptäcker hur roligt det är att posera och ta mängder av kort på varann.
Jag är blond, sambo, anställd, har pengar, är utan rynkor och tror att jag vet hur mitt liv ska bli.
Min dåvarande sambo och jag har just flyttat in i en central trea, solen lyser och allt är helt ok.

Det var tider det!


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Heej!
Har du läst DaVinci koden??
Idag har vi recenserat den, och lite platser på Grekland!

Kolla alla våra recensioner och var med och rösta fram bästa Cafékedjan!

Postat av: Flisan

Idag är du en snygg brunett med båda fötterna på jorden, en tjej som klarar sig själv, har en humor och kvickhet som slår det mesta, MASSA vänner och snart en utbildning i bagaget....inte illa pinkat

2007-05-17 @ 17:16:56
URL: http://www.liiisan.blogg.se
Postat av: Siss

Jag glommer det aldrig, underbara tid... Da var det du & jag, alltid syrran... Fy fan va skoj vi hade... Saknar saknar saknar.. Ska vi ta en san sommar igen? ;=) Alskar dig...

2007-05-18 @ 11:44:39
Postat av: lelle

Tusan va skoj! Jag längtar redan till nästa bild! Å förresten, du är mycket snyggare nu!
Grattis på den stora dagen älskling!

2007-05-19 @ 13:02:42
URL: http://lellelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback