Bajs is the shit, skulle jag vilja säga.

Dålig humor det är min grej. Då speciellt bajshumor, elak humor och ordvitsar. Sånt som jag själv inte kan hålla mig ifrån. Just därför tipsade Lellelii mig idag om denna blogg, Onekligen, som tagit det hela till en helt ny dimension. Observera alla fantastiska kommentarer. Bajs is the shit, skulle jag vilja säga.

Jag önskar att jag vore så mycket coolare. Att jag inte snubblar och ramlar mitt på öppen gata när en bil tutar på mig. Det gjorde jag igår...

Kommentarer
Postat av: Flisan

AHAHAHHAHAHHAHHA!!!!
HAHAHAHHAHA!!
Fy fan va kul, kan vi inte leka den leken när jag kommer hem? :-)
En bajskorvs memoarer...fnihihihihiiiii

Postat av: Elin

hahahaha till och med jag tyckte att det där var kul, haha :)

2007-05-25 @ 09:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback