Att jag inte kan äta glass till frukost

Lellelii har svarat på dessa, och jag vill ju vara som henne. Plus att jag inte har något att göra...

1. Vad är total lycka för dig?
     Att vara älskad och att älska.

2. Vad förvånar dig mest med ditt vuxna liv?
     Att jag inte alls får göra precis som jag vill, att jag inte kan äta glass till
     frukost
, middag och lunch utan konsekvenser och att det är tungt med
     ansvar ibland.

3. Mitt liv skulle bli lättare om?
     Jag hade pengar på kontot.

4. Min hemliga last?
     Hemliga laster? Jag tror inte jag har sådana, jag är rätt öppen med mina
     brister.

5. Vad i ditt utseende är du mest nöjd med?
     Brösten får jag väl lov att säga och ögonen, som är själens spegel, för
     att inte låta alltför ytlig.

6. Oanad talang?
     Oj. Jag kan inte jonglera, gå på lina eller måla porträtt. Är rätt bra på
     korsord, I guess.

7. Världens viktigaste fråga just nu?
     Drogpolitiken

8. När drar du en vit lögn?
     När jag måste.

9. Vilket var ditt första jobb?
     Om man bortser från arbete på bondgården hemma, så var det nog
     kommunal grästrimning.

10. Vad är det bästa som kan köpas för pengar?
       Frihet.

11. Vilken egenskap är du mest nöjd med hos dig själv?
        Min empatiska förmåga, mitt öppensinnade hjärta och mitt icke-dömande
        förhållningssätt.

12. Mitt bästa köp?
       Min dator.

13. Vilken pryl kan du inte vara utan?
       Se ovanstående

14. Vad bjuder du på om du får oväntat besök?
       Sällskap.

15. Vad får dig att inte vilja kliva upp ur sängen?
        Mornar.

16. Vad är du mest stolt över i ditt liv?
        Att jag överlevt och tagit mig vidare, utvecklats och behållit mitt hopp.

17. Vilka vill du ska svara på dessa frågor mer än du?
        Flisan, Moa, Melker och Bengan

Kommentarer
Postat av: Flisan

hehe...blandade ihop månaderna lite :-) Nu ska jag svara på listan
P&K

Postat av: Moa

Mission completed! :-D

2007-05-23 @ 23:34:03
URL: http://familjenboije.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback