Tänk om de kunde se sig själva ur mina ögon, vilken självförtroende-boost!

Solen skiner från en klarblå himmel och klockan har nu ställts om till sommartid. Precis som varje år så känns det som om någon har stulit en timmes sömn när klockan ställs om, men ljusare kvällar tackar jag inte nej till. När solen strålar så blir alla människor så vackra, en aura av lycka verkar stråla likt solen. Dessa vackra män som promenerar från stadens gator in i mina småsexiga fantasier, de är så läckra, smäckra och åtråvärda. Tänk om de kunde se sig själva ur mina ögon, vilken självförtroende-boost!

Däremot så känner jag mig mer sunkig än tidigare desto mer alla andra människor blir vackra. Tankar kring viktnedgång och ekonomiuppgång är de mest frekventa. Undra om man skulle kunna kombinera dessa två...

Igår kväll fick jag äntligen en säng att sova i. Efter en vecka i soffan är jag vansinnigt nöjd över att ha en säng att sova i. Min syster hjälpte mig med skruvande och bortforslande av den trasiga sängen och in med den smala madrassen som ska ersätta den. Sedan dök mina vänner upp med ben till madrassen och skruvade fast dem, bjöd på glass och sällskap. Kan en måndag sluta bättre? Nja, troligen inte, men en vacker man att kura ihop sig med hade inte varit helt tokigt...

Eftermiddagen tar över och snart ska jag möta min mormor för umgänge. Hon ska sedan bjuda på middag, vilket jag behöver i dessa dagar av fattigdom. Hon är en god kvinna, mormor min.

Kommentarer
Postat av: Lelle

Du är så vacker Sara. Det är det enda ord som behövs för att beskriva dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback