Sån är han, min vän "The Pimp".

Ser jag ut som en människa som säljer sex, frågar jag mig. Uppenbarligen sänder jag ut sådana vibbar till
äldre, norska män. I torsdags blev jag erbjuden 2000 norska kronor för ett samlag, chockat gick jag därifrån. Min manliga vän tyckte tydligen att det var en bra idé, men att priset var väl lågt. Så han stövlar fram till det norska äcklet och börjar diskutera ett högre pris. Efter mycket om och men, så fick jag höra att max 3000 norska kronor var ett ligg med mig värt. För det var tydligen mycket billigare med prostituerade i Trondheim. Min vän tyckte att jag skulle ta budet, sån är han, min vän "The Pimp".Jag tackade vänligt nej till pengar och norsk gubbkropp.

Kommentarer
Postat av: annuendag

Nu vet du i alla fall att du har en så kallad fallback ifall allt annat går åt skogen.
:)

Postat av: Flisan

Hahahahha.....hahahahhahhah

2007-06-24 @ 20:25:33
URL: http://www.liiisan.blogg.se
Postat av: PM

hAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA = )

2007-06-25 @ 08:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback