Oj jäklar, jag är inte bara tant, jag är fjortis också

Oj jäklar, jag är inte bara tant, jag är fjortis också. Fjortistant eller tantfjortis! I mina ivriga planer gällande musik på midsommar så har jag sökt musik och funnit musik, som så småningom ska bli lite lagom bra skivor. Med blandad och fräsch musik, gärna med sommarinfluenser. Problemet är att jag hittade några mystiska skivor som innehöll ordet "fjortis" och "sommar", som är fruktansvärda! Och jag gillar dem, gungar med, ler fånigt och blir partysugen. Men hjälp mig, jag skäms!

Kommentarer
Postat av: Per

Jag blir upprörd!

2007-06-21 @ 04:22:05
Postat av: Flisan

Jag med!!....egentligen är jag likadan, diggar till dom mest ogenomtänkta alstren, men säg inget till Per....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback