Jag ligger på blygsamma 14 kr

Privat ekonomi är det hetaste samtalsämnet för tillfället, de flesta jag känner har det taskigt ställt, många som studerar och har en oerhört tom månad för tillfället. De flesta har tvingats låna pengar av någon och prioriteringarna går isär. Det är intressant att räkna ut hur mycket man spenderar på olika saker, per vecka. Hårvård var på tapeten idag och vi räknade frenetiskt på hur mycket det kostar. Vi kom fram till att min väninna spenderar i snitt 150 kr i veckan på sitt hår, medan jag ligger på blygsamma 14 kr. Ja, det är intressant med matematik ibland...

Vill passa på att informera oroade människor att mitt inflammerade och klämda finger sitter kvar...


Kommentarer
Postat av: Linda

Men om du klipper mig, och jag får betala dig, då får ju du mer att klippa dig för...

2007-06-27 @ 17:36:09
Postat av: Flisan

mmmm...man kanske skulle börja gå på gatan...typ....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback