Han började att slicka med hela tungan i lååånga drag

En ledig dag på stan är precis vad som behövs ibland. En dag att observera människor från en uteservering, med perfekt utsikt över massan som varje dag florerar runt i stans kärna. En dag att fundera över människors val, varför vissa utesluter BH ur sin klädsel, varför en ung kvinna suger på en napp, varför någon klär på sig jacka när solen skiner. En del av funderingarna kommer vi aldrig att få svar på.

Jag och min väninna spanade in en man som åt mjukglass i strut på ett spektakulärt sätt. Han började att slicka med hela tungan i lååånga drag, fortsatte sedan med att småhångla med den, lite lagom sensuellt och på gränsen till erotiskt. Efter det höll han tunga still och snurrade glassen runt ett par varv, sedan övergick det sensuella i en mer aggressiv nyans, med nafsanden och små bett. För att avsluta det hela stoppade han in hela struten djupt in i munnen. Vi fascinerades av skådespelet och var väldigt nära att gå fram och erbjuda honom en ny glass gratis om vi fick titta på.

Myskänslan avslutades med en galen man som kom och skrek något om en telefon, och skrek att han ville prata med befälet. Jag höll på att skita på mig och är fortfarande lite skakis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback