"Ganska gammal" "typ medelålders"

Eftersom Lellelii har nämnt min brors konstiga åldersuppfattning så måste jag förklara mera. Min bror är alltså 14år gammal och fyller 15 i höst. Under en diskussion i familjen så pratade han om någon som var "ganska gammal" "typ medelålders". Efter ett tag så kommer det fram att den mannen är 30 år och att han anser att medelåldern är runt 25-30. Alltså, är jag medelålders, frågade jag honom då. Han svarade inte, bara log. Ja, herregud, vart är världen på väg när jag är medelålders och min bror även otåligt undrar när han ska få bli morbror. Jag är ju ung, eller?

Kommentarer
Postat av: sara

Kul, haha, det enda jag vill ha är ett litet tack och en länk i ett inlägg :P men har lite mycket för mig på dagarna, men kan absolut försöka göra din blogg någon kväll efter helgen. Förslag och önskemål + inloggningsuppgifter på din blogg kan du maila till - [email protected]. Spännande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback