Ett sms innehållande: " Redige ´redigera nu. Puss´"

Midsommarafton blev en succé även detta år, med många traditionella inslag så som sånghäfte, god mat, frågesport som jag ordnat, lekar, kubb, alkohol och oerhört trevliga människor. Varför vi skulle in på krogen kring midnatt är oklart? Och varför jag skickat ett sms innehållande: " Redige ´redigera nu. Puss´" klockan 02:19? Varför fick taxichauffören en utskällning kring dålig ekonomi? Varför fick en attraktiv man en öl tömd över sig? Varför kallade min ena vän den andra för "fittjävel"? Mystiken tätnar....

En midsommarstång blir till...

         


Fint dukat bord, fantastisk mat och dryck, samt rabarberpaj till efterrätt!

        

Vi lekte barnsliga lekar, Dirty Dancing och spelade kubb

       

Senare delen av kvällen/natten är censurerad! Hoppas ni hade en lika spännande kväll....

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Minns inte att jag spelade kubb...

2007-06-25 @ 17:39:20
Postat av: Flisan

"fittjävel" undra just vem som kan ha sagt det? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback