Ett datasnille sökes, snarast möjligt. Hjälp!

Jag törs inte gå in på MSN, min första rutin så snart jag sätter igång datorn brukar vara just den inloggningen, men nu törs jag inte. Min dator verkar ha fått frispel och skickade under gårdagen en massa filer till människor på min lista, utan att jag medverkade! Ett datasnille sökes, snarast möjligt. Hjälp! Usch, hur kan en dag vara så här dålig? Struligt på jobbet, ingenting funkar, min dator har flippat, jag möter människor som jag känner obehag inför, har ingen energi. Funderar på att lägga mig nu och inte kliva upp förrän morgondagen nalkas...

Kommentarer
Postat av: sandra

vad bra blogg du har :)

Postat av: Datasnillet LG

Hej du!! Här har du en användbar länk! Jag har själv använt den för att fixa till Tomas dator som tydligen hade blivit smittad av nån Sascha... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback