Åt somrig mat på hennes somriga duk

En fantastisk helg kom till sin ända, en helg fylld av värme, glädje och framför allt kärlek! Min sista lediga vecka kunde inte ha slutat så mycket bättre.
Först spenderade jag en hel del tid med att spana på studenter, avundades dem och fick en klump i halsen av saknad. En svunnen tid som jag så gärna skulle vilja återuppleva nu. Om jag fick göra om den tiden i mitt liv så hade mycket sett annorlunda ut. 
Solen sken i alla fall på årets studenter till skillnad mot året då jag åkte flak med regn, kall blåst och några plusgrader.

image25


Sedan vandrade jag och min mor hem till henne, satt på hennes balkong, åt somrig mat på hennes somriga duk med en somrig öl till.

image26

Efter avslutad middag så gick vi tillsammans ett gäng ner på stan och på en uteservering.

Lördagen spenderades i Önsjön, med goda vänner, sol och skratt.

image28

På kvällen en förstklassig grillfest, med sång, gitarrspel, mat, vänner och lite vin. Har tyvärr lyckats missa att fota detta evenemang men däremot fick jag en härlig bild på nattens hemväg. Mina grannar, pizzeria-folket, hade "stägt" tidigt

image29


Kommentarer
Postat av: Åsa

hahaha fy fasen vilken fin skylt! Stäng! haha, vart satt den? KRAM

Postat av: Åsa

hahaha fy fasen vilken fin skylt! Stäng! haha, vart satt den? KRAM

2007-06-12 @ 19:53:13
URL: http://www.litenlii.blogg.se
Postat av: Flisan

Åh...sicken myshelg...sådana vill man ha mer av :-)

2007-06-13 @ 09:25:12
URL: http://www.liiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback