Apropå snygga män

Ännu en fantastisk sommardag med värme, sol och en förkylning. Jag älskar solen och värmen men avskyr min förkylning. Min lägenhet är fortfarande kvav, kvalmig, tokhet och olidlig. Samtliga fönster på vid gavel hela dagen och kvällen, utan minsta framgång eller kyla. Fick spendera större delen av dagen i skuggan och på mammas svala balkong. Ser snygga män vart jag än vänder mig, men hur ska jag locka dem hem till min bastu, tro?

Apropå snygga män. Min granne fick sin bil genomsökt av polisen denna afton. Och inte så att de bara kikade in genom rutorna utan de lyfte, bände och vred på saker, rejält. Jag var tvungen att vända mig om ett antal gånger för att se vad de gjorde. Spännande var det allt och jag går som vanligt igång på dramatik och spänning. Det var höjdpunkten på dagen!

Nu ska jag klä av mig naken, duscha kallt och lägga mig i sängen med en förhoppning om tystnad från ungdomar och annat löst folk! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback