Shame on me!

Min syster har fyllt 20 och min mamma har fyllt... ja... det är tydligen hemligt, men hon är över 30 kan jag avslöja. Detta skulle vi idag fira med mat och dryck på stråket, vilket blev en succé. Vi hade vansinnigt roligt! Patriks Combo uppträdde och han kittlar som vanligt min humor och tilltalar min människotro, det finns inte många män som bjuder på sig själv så mycket. Hade jag vetat om och hur det går till att lägga upp en film, skulle ni fått se min syster bli uppropad inför massor av människor och hurrad för i publiken.

Men håll till godo med lite bilder

     
La familia

     
Patrik - mannen, myten, legenden

Efter mat, dryck, skratt, sång och allmänt trevligt så gick vi runt bland öltälten och kikade lite, blev lugnt för min del. Jobbar ju som jag tidigare sagt imorgon igen och drömmer om detta som andra människor pratar om, semester!
Träffade en man som jag egentligen tycker är mycket intressant, men jag kunde inte få fram mer än ett fånigt flin. Konstigt om jag får sova ensam som knappt kan öppna munnen och allra minst visa intresse för någon annan. Därför ligger jag nu här ensam och lär så förbli. Shame on me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback