Nu ska jag jobba, på med den glada masken...

Jag är en trevlig, snäll och glad ung kvinna, oftast i alla fall. Måndagar när jag vaknat tillhör jag inte den skaran. Tog mig en sovmorgon, eftersom mitt arbetspass inte börjar förrän kl 12, hörde regnet smattra när jag slog upp ögonen. Strax efter ringde min mor och undrade om hon fick komma förbi ett tag. Jag grymtade ja, klev upp med neadertalar-steg, låste upp dörren och satt mig i soffan, fortfarande med krökt rygg och rynkade ögonbryn. Pratade inte många ord med min mor under tiden hon var här. Jag har sådan måndagsångest att jag vill stoppa huvudet i toaletten och spola. Nu ska jag jobba, på med den glada masken...

Kommentarer
Postat av: Linda Morge

Hej Sara! Skönt att höra att du inte är gravid och att du även förstår att det är farligt att snusa, röka och dricka om man är det.
SKÅL! Nu åker jag på semester och ska röka och dricka vin utav bara den.

Postat av: Bengan

Jag vet ingen som har sådan otur som dig min vän! men jag vet ingen heller som är som du... och det är på ett bra sätt så klart!
Ta hand om dig min vän!
Kram
Bengan

2007-07-09 @ 16:16:36
Postat av: Kubiken

Hmmm Harm Sara = )

2007-07-10 @ 08:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback