Kvällens outfit

Gud, vad jag hatar dessa meningslösa modebloggar som tar upp plats på internet, och speciellt de helt otroligt tråkiga inläggen "dagens outfit". Men jag måste ikväll/inatt dela med mig av mig egen. Det blir inget kort för jag skäms för mig själv och skulle hellre äta gul snö än ligga ute med denna aftons klädsel.

Kvällens outfit:
Vit stor t-shirt utan BH under. Allt enligt fembarnsmamma-modet från en by långt ute i skogen.
Fula, gamla, oformliga trosor som påminner om något som en medelålders tant skulle ha på sig.
Enorma, urtvättade och ruskigt sköna mjukisbrallor som jag ärvt av någon gammal pojkvän.

Samtliga plagg är från 90-talet och borde inom kort bli moderiktiga igen. Nu saknas bara en nattsärk som jag kunde krypa in i för att sova, men jag tror jag sover naken inatt istället.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hehe, det verkar som att du & jag irriterar oss på samma saker. Bloggade om precis samma sak tidigare i dag :o)

Postat av: Åsa

Jag gillar din outfit! ;)

2007-07-18 @ 11:00:26
URL: http://augustibarnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback