Jag är snart 30 år och har inte gjort mycket av stordåd

För övrigt får jag ha alldeles egna dödsångestlistor, som Alex Schulman

1. Varje morgon jag vaknar 05.25
2. Varje dag jag inser att jag aldrig har några kronor över.
3. När mina vänner har råd, tid och möjlighet att gå ut, utan mig.
4. När jag inser att jag om fem år är 30 år.
5. Jag är snart 30 och har inte gjort mycket av stordåd.
6. Det finns ingen pojkvän som jag lyckats snärja.
7. Finns inga män som är vettiga.
8. Jag vill speed-dejta, finns det i denna stad?
9. Hur finner man sin ideala vikt utan amfetamin?
10. Jag vill vara jag, fast smalare...

Kommentarer
Postat av: Moa

Men Sara, jag har suttit o tittat på kort på dig härpå bloggen, och du är ju så fin som du är! Och allt du vill göra kommer du att hinna, 30, det är ju bara siffror på ett papper, inget mått på vad man ska ha hunnit med innan... Du har ju allt framför dig, det kan bara säga pang så sitter du där med karl, bäbis i magen, hund och nybakade bullar! :) Det tar kanske tid för att du ska kunna hinna hitta den bästa? Och för att gå ner i vikt..Har du testat Herbalife? Jag har kört på det nu, riktigt bra har det funkat o jag är 9kg lättare nu än för 2,5månad sedan! :-D Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback