Inte desperat som min syster tycker

Det var en intensiv helg med mängder av jobb, förkylning och trötthet. Att jobba som servitris på ett öltält gick förvånansvärt bra, med endast en tallrik tappad. Att jag fick erbjudanden om telefonnummer från gäster, en klapp på rumpan och en middagsutbjudning gjorde det hela lite extra roligt. Jag hann även med en fet inflyttningsfest i lördags och lite vin på söndagen också. Jag försöker pressa in så mycket som möjligt i mitt liv, för att leva det som om idag vore sista dagen! Jag har kommunicerat med så mycket vackra män denna helg att jag är helt lyrisk, inte desperat som min syster tycker.

  
Fin utsikt från förfest

        
Festdeltagare

     
Nyeldade popcorn, öltält och vidrig man på bild

Nu är det bara 9 dagars jobb kvar, sen är jag ledig en dag! Jag ser fram emot den dagen. Ikväll bangade jag festen och gick och firade min mor som fyller år... Nu ska jag sova och drömma om nakna män!

Kommentarer
Postat av: Towa

JAAA den där äckliga bilden på den där mannen, vad gör han? det ser ju ut som att myror kryper på hans mage.. usch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback