En orgie i arbete, flirtande, alkohol, utsliten kropp och bakfylla

Så, Yran är över för denna gång. Känns rätt skönt kan jag lova, för mig har det varit en orgie i arbete, flirtande, alkohol, utsliten kropp och bakfylla. Jag kommer sakna att spana på den kille som är så snygg, som jag i sanningens namn är lite förtjust i. Den kille som jag fyllesvamlade med i söndags och som jag förmodligen aldrig kommer umgås med mera. Men det var en fin vecka jag fick, av ögongodis och flirt. Jag fick även ett par andra nya, fräscha telefonnummer. Får anse det som lyckat!

Jag har sett en del av följande artister: Timbuktu, The Hives, Anna Ternheim, Mando Diao, Docenterna, Jämtlands President, The Tough Alliance. Så jag kan säga att årets yra blev den billigaste och mest artistrika, eftersom jag aldrig betalade inträde och såg artister innan mina vänner ens kommit in.

        
Trött servitris, medhavd dryck, Timbuktu, som för övrigt var grym!


        
The Hives och fyrverkerier



Yrans roligaste vän, som hittade en rullstol att nyttja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback