Typ: C06 Minglande singlar

Helt ärligt så sitter jag med fingervantar vid datorn för tillfället, det är så kyligt att jag blir matt och skakar som en liten vibrator mest hela tiden. Inatt sov jag med ullstrumpor under mitt duntäcke. Min vanliga temperatur i sovrummet brukar ligga kring 24 grader och inatt var det endast 18, min kropp är i chock.
Har spenderat dagen med att läsa om dubbeldiagnos (psykisk störning och missbruk), planera inför flytt och fixat med min systers utlandsmusik. Har även hunnit med en kaffe på stan med en bångstyrig treåring och en matt mamma.

Sedan var jag tvungen att göra ett test på min adress om vilken livsstilstyp jag är.
Testa själv här!
Enligt detta så är jag:
Typ: C06 Minglande singlar

Utmärkande drag:
  • Unga
  • Ganska välutbildade
  • Singlar
  • Medelinkomsttagare
  • Hyresrätt i medelstor stad
  • Nöjesintresserade
  • Förändringsbenägna individualister

Att jag är ung, singel och nöjesintresserad är rätt självklart för mig. Ganska välutbildad skulle jag inte vilja påstå, inte ännu men förhoppningsvis i framtiden. Medelinkomsttagare är jag INTE, CSN skulle inte kunna skryta med denna bedrift. Men väl en hyresrätt och förändringsbenägen individualist. Ja, får väl anse att det stämmer rätt bra. Sedan kom jag att tänka på dinosauriekvinnan på våningen ovanför som borde få samma svar. Passar nog inte alls på den hemska häxan! I och för sig är inte oddsen befintliga för att hon skulle använda internet och göra testet heller...

Nu ska jag dricka lite kaffe och besöka en vän. Take care...


Kommentarer
Postat av: Flisan

Toodiillo! jag blev också en minglande singel :-)....weird...Nu sticker jag till huvudstaden, ha det gött i helgen gumman PUSSEN!!

Postat av: WB

Hell yeah. Jag bleg G23 - Köpstarka barnfamiljer...

Well, vi SIKTAR på att skaffa barn i alla fall. Under tiden får vi väl nöja oss med köpstarka... :P

2007-01-26 @ 16:16:04
URL: http://wb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback