Tvåtusensex

Året 2006 har passerat och ett kort sammandrag är på sin plats. Året som så stort skulle ge mig den stora kärleken och lyckan har inte riktigt presterat vad jag ville. Förluster och vinster har som vanligt passerat.

Detta har jag varit med om:
- Skickat runt 2500 sms
- Mist en julbock till en lycklig tjuv och en man till en flicka
- Skruvat möbler tills fingrarna svullnat och blåsor framträtt
- Burit en bokhylla genom hela stadens centrum
- Börjat träna, slutat träna. Börjat promenera, slutat promenera
- Sagt orden "Ligg med mig" ofattbart många gånger
- Varit arbetslös och oduglig, sökt jobb, fått jobb, slutat jobb
- Hört rykten om min död (osanna)
- Dränkt min mobil och min lägenhet
- Provat fasta, homeopati och lågkaloridrycker
- Kraschat en spegel, sett en TV dö, tappat en kaffepress i golvet och eldat upp en mus (till dator)
- Rest iväg på en sjukt spexig Ålandsresa och Vemdalsforum med 80-talsinfluenser med vansinnigt roliga kvinnor
- Fyllt 24 år och börjat känna av åldersångest
- Vunnit 110 påsar Läkerol Salmiak på internet
- Räknat ut mitt fultal
- Fått mig en manlig vän som förmodligen är en av världens bästa människor
- Misstänkt att jag lider av narkolepsi flertalet gånger
- Rest utomläns till Sundsvall och Umeå
- Blivit portad från biblioteket, lånat min mormors lånekort och lurat systemet
- Ramlat ett stort antal gånger med uppskrapade knän, smärta och en hjärnskakning som följd
- Fått komplimanger från alkisar
- Annonserat på Blocket efter en inneboende och fått tag i en superb sådan
- Shoppat på internet, svurit, gråtit och omformat kläder som varit felaktiga
- Vaknat med ett kön i handen
- Sökt utbildning, varit på intervju och påbörjat utbildning
- Umgåtts en hel del med mina älskade och härliga vänner
- Varit ute på krogen en och annan gång
- Firat allahjärtansdag, påsk, midsommar utan min föredetta
- Gråtit en massa
- Skrattat ännu mera
- Insett att jag har ett enormt kontrollbehov och andra mindre attraktiva sidor hos mig själv
- Kommit över min föredetta (min bästa prestation)
- Träffat nya män och gillat det
- Påbörjat min inre resa, mot ett bättre liv och en bättre människa ska födas

Lite kort om året som gick och inför det nya året som nyss har påbörjats kan jag inte ge några nyårslöften men dock kan jag säga att jag ska arbeta med mig själv, mot mina mål. Älska mig själv mera!
Tack allihopa för ett fint år. Stay with me for the new, 2007!

Kommentarer
Postat av: anette

Haha, du är så jävla kul!! Jag önskar dig ett riktigt gott nytt år!
Puss

2007-01-08 @ 20:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback