Sådana fåniga frågor igen för att tiden ska gå

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"avlägsnat sig från vad som anses vara normalt. "Patologisk" betyder"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En kaffekopp med kallt innehåll

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Big Cat Diary på Animal Planet

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Halv fem, tippar jag på

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Min gamla dators trasiga fläkt, Discovery Science

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår kväll var jag och sade adjö till min syster och bjöds på mat

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bloggar

8. Vad har du på dig?
En turkos långärmad tröja, ett par gamla mjukisbyxor som tillhörde mitt ex

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Det var någon slags feberyra om att jag skulle sysselsätta 200 barn, väldigt diffust och hallucinogent

10. När skrattade du senast?
Förut idag när jag kikade på ett klipp på Youtube

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapeter, en bonad, ett kort, en ljusstake, tre tavlor

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja, på Animal Planet såg jag mycket konstigt, plus att jag såg mig själv i spegeln av misstag

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Lite kul är det allt...

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Nurse Betty, igår

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En lägenhet till mig och en till mamma, en fetstor TV, hemmabioanläggning, en ny mobil, flytthjälp, flyttstäd, kläder i mängder, skor, väskor.. ja... hur mycket som helst vill jag ha

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Oj, jag som berättar allt. Eeeh, kommer inte på något

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Förändra idealet för kvinnor och män

18. Tycker du om att dansa?
Absolut, sen om det ser roligt ut det skiter jag i...  

19. George Bush?
Är ett svin

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Pojke har jag ingen aning om. Men flicka skulle jag gärna döpa till Beata

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja verkligen, då gärna i ett varmt och exotiskt land. Eller kanske USA...

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Tror inte på Gud.

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Lellelii

Flisan

Beckan

Melker

Kommentarer
Postat av: Flisan

Olala...jag som inte har en endaste lista på min blogg...only for you ska jag svara på den....imorgon
Pussen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback