Mitt liv är stundtals kaosartat

Mitt liv är stundtals kaosartat och jag känner just nu att jag tappar greppet en aning och det gör mig orolig inombords. Min inneboende har bestämt sig för att flytta och jag har så sakteliga insett att jag behöver en mindre och billigare lägenhet, där jag klarar av att betala hyran på egen hand. Detta innebär en rejäl omställning och en osäkerhet i mitt liv, vilket jag inte uppskattar.
Min önskelista inför den närmaste framtiden är:
- En egen lägenhet med skälig hyra
- Några tusen så jag klarar av de ökade omkostnader som uppkommer i samband med flytt
- Lugn och ro i själen
- Kärlek och respekt (ja, mina vanliga önskningar)

Ska ta upp bloggandet igen, så snart jag har tankarna i en lite mer koncentrerad ordning.... Hold on friends!

Kommentarer
Postat av: Flisan

Det kommer att ordna sig! det är bara att leta lägenheter heeela tiden...hoppas det löser sig snart så du får känna lite ro vännen....tänker på dig...puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback