Igår var jag en manipulerande bitch.

Feberheta drömmar har ockuperat mig inatt och imorse. Har åkt på en rejäl förkylning. IGEN. Frossa, rinnande näsa, värkande huvud och hals. Känner mig allmänt osexig ska jag tillägga... Igår var jag en manipulerande bitch. Lyckades få bort uppsägningstiden på en tjänst som jag är innehavare av med hjälp av falska tårar, påhittade historier och sympatisökande. Men detta sparade 1200 för mig så jag måste anse mig nöjd trots allt. Pojken på kundtjänst verkade glad och nöjd efter att ha kunnat hjälpa mig.

Min syster och hennes väninna som är på väg till Thailand just i detta ögonblick sitter fast i ett flygplan ovanför arlanda. Det börjar bli tight för dem att hinna med flyget från Arlanda till Bangkok. Och här sitter jag och är stressad. What to do?

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, det e imponerande =)
ja brukar oxå kunna lirka mej ur det mesta men att spara 1200 vet ja inte om ja lyckats med :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback