Får väl anse att nyårsaftonen var rätt lyckad ändå!

Nyårsaftonen började med en trevlig middag hos en vän, trots att laxen trivdes för länge inne i ugnen så blev resultatet riktigt bra. Började kvällen med att tömma rödvin över min nyinköpta, från början silverfärgade klänning. Bytte om till en svart klänning, vilket verkar vara den enda färg som jag kan hantera. Efter tre rätters god mat och det rödvin som blev kvar efter spill och klanteri så fick vi skjuts ut till Frösön där en rätt stor fest gick av stapeln. Vi dansade, sjöng, skålade och skrålade gott nytt år i kapp med raketer och lyckliga tjut.

Efter festen så lyckades jag:
* Hitta en taxi
* Åka runt halva stan i den taxin och tråka ut en taxichaufför till max
* Svika min vän genom att glömma kvar henne på festen
* Bråka med min vän (av förståeliga skäl)
* Hämta en snygg man på en konstig adress
* Hämta min vän (som inte var så glad)
* Åka taxi för över 500 kronor
* Pussas litegrann
* Gå hem ensam
* Ramla och skrapa upp hela mitt knä
* Somna utmattad i soffan

Kan tillägga att det inte riktigt blev som jag hade tänkt mig, men hur ofta blir det så? Jag är sams med min älskade vän och mår relativt bra för tillfället! Får väl anse att nyårsaftonen var rätt lyckad ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback