Nu är jag inflyttad i min lilla etta

Nu är jag inflyttad i min lilla etta och vansinnigt utan bredband för tillfället, så jag spenderar min lunchrast på skolan med att kolla mail, skriva litegrann och ordna saker på internet. Det känns lite kluvet med den nya lägenheten som är i allra minsta laget, men jag tror att det kommer kännas bra så snart det luktar som mitt hem och jag har fått i ordning lite mera. Jag är otroligt glad för all hjälp jag fick i söndags och jag tackar än en gång alla inblandade för hjälpen.

Ska försöka skynda på min leverans av bredband så jag återigen kan leva ett normalt liv....

Kommentarer
Postat av: Flisan

Åh! mys!, jag och killen kommer hem i helgen, får kan kolla in nya lägan kanske?

Pussen

Postat av: Flisan

Mäh...han aldrig hälsa på :-( Det är så jäklans mycket med familjen när man kommer hem....
hoppas vi syns snart! puss å kram

2007-03-04 @ 18:09:45
URL: http://www.liiisan.blogg.se
Postat av: Kristina

Tjoohoo Sara!! Man kanske kan få komma och hälsa på med tjockis magen någon dag? Hoppas allt är bra med dig! Kramar!

2007-03-05 @ 12:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback