Det var en vanlig kväll på gymmet

Jag har visst missat att berätta en sak här, vilket min väninna uppmärksammade mig på idag när jag delade med mig. Efter att jag berättat så säger hon: "Men, det där har du aldrig skrivit om i bloggen".

Det var en vanlig kväll på gymmet, där jag gick på löpbandet. Jag hade med mig mina dyra hörlurar som jag pluggade in i den tv-skärm som står framför varje maskin. Farten ökade och jag trampar på i ett ganska högt tempo med mina öron helt fokuserade på ljudet från tv:n. Programmet som sändes var; Americas Funniest Homevideos, vilket jag finner oerhört roande. Jag har nämligen en fascinerande humor gällande människor som ramlar och gör sig illa. Jag går snabbt på bandet, svettas ymnigt och är isolerad i min egen lilla tv-värld. Jag tappar fokus ett tag och märker att människor omkring mig sneglar på mig mystiskt. Det är då jag inser att jag skrattar högt och antagligen ser smått psykotisk ut med hörlurarna på. Men roligt hade jag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du skulle varit med idag. Det var faktiskt en tjej två band ifrån mig som ramlade!!! av bandet...Då var det svårt att hålla sig för skratt :)

2007-12-06 @ 23:23:32
Postat av: Bengan

Hej!

du Sara... jag vet ingen som kan roa som du, du är som en enmans eller rättare sagt enkvinnas cirkus! Och jag tror hade det vart vem som helst annan förutom du så hade det inte funkat... men för dig gör det det och det är en del av din personlighet som man aldrig vill mista och alltid kommer komma ihåg. Du har en hel del andra kvaliteér också så klart... vilket gym går du till förresten?
Jag börjar träna stenhårt Måndag!

Kram
Bengan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback