Dagens outfit inte alls var lämpad för

Det finns vissa dagar, då ingenting kring ens utseende känns ok. Idag har varit en sådan dag. Trodde i min enfald att jag endast skulle skriva grupparbete på skolan, men slutade ändå upp på ett café i staden. Något som dagens outfit inte alls var lämpad för. Mina billiga kopior av ett par vinterkängor som sett sina bästa år prydde mina vinterbleka fötter, min underkropp (även den tyvärr vinterblek) var rejält täckt av ett par för stora, urtvättade mjukisbyxor. En gammal träningsjacka fick duga som överdel i den stressiga morgonen och min dunjacka över med en vit fläck av vitlökssås, som säkerligen gärna associeras till annat. Som pricken över i:et hade jag sparat hårtvätten så att min utväxta hårfärg fick glänsa i en flottig nyans. Klockrent och antagligen anledningen till min stabila civila status som singel... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback