"Bra-att-ha-hemma-eller-på-träning-tröjor"

Efter veckor av förnekande tog jag idag tag i garderoben, efter att mitt internet lagt ner ett antal gånger. Tänk att det ska krävas ett internetfritt hem för att jag ska kunna göra någon nytta. Jag rev ut allt i garderoben och sorterade i ett antal högar:
- Sparas här i garderoben (högakuella kläder)
- Flyttas till nya garderoben som är till mitt förfogande (skapliga kläder som får värma mig i vinter också)
- Packas till förrådet (kläder som jag antagligen aldrig kommer att använda igen, men sparar på grund av min rädsla att slänga bort saker)
- Ges bort till Röda Korset (kläder som jag med sorgsen min tar avsked från, efter år av boende i min garderob)
- Slängas (paltor med hål och fläckar, som jag av en outgrundlig anledning sparat)

Frågan är, hur många "bra-att-ha-hemma-eller-på-träning-tröjor" kan jag spara? Jag är för löjlig när det gäller att slänga kläder. Jag är värre än mormor och alla andra tanter tillsammans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback